Als kind keek Kees Verpalen (oprichter en eigenaar van beslist.nl)samen met zijn vader naar het schaatsen. Pen en papier bij de hand voor de rondetijden. Jaren later zat ik, tijdens de World Cup Finale, naast Kees op de tribune in Thialf. We waren benaderd voor schaatssponsoring en uitgenodigd om de sfeer te proeven. De schaatsers van het betreffende schaatsteam kwamen niet aan de start, zij schaatsten niet op het hoogste niveau. Na dit weekend ben ik in alle mogelijkheden van sponsoring gedoken. Voorop stond dat het een win-win situatie moest worden voor de schaatsers én beslist.nl. Dus kozen we voor een A-team en zijn we er vol voor gegaan. Met succes. Onderstaande filmpje geeft in het kort vier jaar sponsoring weer.
Doel: het verhogen van de naamsbekendheid van beslist.nl én een substantiële bijdrage leveren aan de schaatssport.
Het resultaat: in twee jaar tijd een groei van de sponsorbekendheid, van 0% naar 54%. Voor het eerst Olympisch goud voor Nederland op de 500 meter sprint.